frågetecken, utropstecken

min chef och jag snackade bloggar imorse.
hennes blogg fungerar bra men visar inte statistiken över hur många som läser den.
så, hon har fått hjälp av en "bloggkille" .
igår skickade han en länk till henne..
 hon öppnade den i godan tro att statistiken skulle fixa sig men vad får hon!?
en massa bilder på kändisar, angelina, brad, cameron diaz och JAG OCH JONAS!!!

JA!!! sjukt eller vad??
vad i helvete, sa jag?.. vad är det för sida? vad F-N gör vi där??

hon ska komma förbi hemma hos mig snart så hon kan visa mig den..
jag är nervös..
det här är inte bra.. jonas, NEJ jag menar doktor J kommer bli arg på mig!
jag måste ju berätta att vi råkat hamna ute i det stora intranätet och att jag inte längre har kontroll över bilderna.. heh..
eller måste jag?

JO!..

näää...

FAN!



Kommentarer
Postat av: Maja

Jag vet Stina. Detta är helt sjukt.Hur f..n har detta gått till?? Du och Doktor J är rikskändisar nu.He he..kanske till och med världskändisar.Hmmm. Jag ska spåna vidare på det här.Utredning sker. Kram Maja.

2008-10-15 @ 20:58:16
URL: http://maja74.bloggsida.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0