håll dig undan! pmsjävulen har mig denna vecka!!

åh!! är det inte underbart så säg !?

är hatisk idag så jag vägrar skriva nått för att imorrn ångra det..
nej! jag skriver bara:

köp pasta på pasterian på trädgårdsgatan mittemot bagetterian..
han är världens bästa kock och bjöd mig idag på min mat.
pizza.nu är också ett ställe han finns på om ni känner för att vara lata..


jag däremot är inte lat.. jag är hjärndöd idag..
och vet exakt vad som krävs för att allt ska bli återställt.
en bläcka och en limpa cigg.. men näää..
jag har ju slutat rökt och vin vare helger sen jag drack..

jotack!! nu fattar jag.. min abstinens är försenad och idag.. just nu.. tillsammans med min pms kom allt.
som en smällkäft!
tack!! hemskt underbart!! åh.. hör mig.. hör min ironi ..


Kommentarer
Postat av: jenny w

haha, kan inte med ord beskriva igenkännings faktorn i ditt inlägg idag... det bor en djävulshona i nolby just denna dag med!!! ahhh!!!

2008-10-03 @ 17:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0