happymoment.. hallelulja!

det ultimata lyckoruset är nått!
det känns pinsamt att säga att jag nådde det genom att meredith och mcdreamy fann varann igen.
men så är fallet!

åh, mmm... lyckorus..

självklart har jonas redan missat 2 flyg.
fin framhållning han har, det slår aldrig fel!
sist han va borta på jobb kom han hem 6 flyg och 3 tåg senare..
hade jag haft mens hade jag varit hysterisk. men tack gode gud så är jag i mitt lyckorus..
så jag ler .. och jag väntar..


har annars haft en alldeles förträfflig kväll med primmen. vi gick ut och åt och snacka igenom lördagen.
med andra ord, vi fyllde i varandras luckor.. 

                                     
                                     

                                              från det ena till det andra... gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0