Im alive..

NU vare gjort!
nu får det bära eller brista!
jag hade skit kul, trivdes underbart med dom jag jobbade med.
imorn ska andra tjejen provjobba.. och sen gäller det!
sen smäller´e!!

vill så in i helvete, gärna jobba där..
men sker inte det..
så tar jag livet av mig....





hahhaaha!!



 NEJ NEJ NEJ!! skämtar en aning.. en STOR aning..
jobb är bara jobb.. och hur man än vrider och vänder på det så kan inget jobb vara bäst.
eller iaf bättre än livet och allt utanför jobbet...

jobb är trots allt en förkortning på jobbigt.

men gud som jag vill gosa bland bomulls tröjor och moccakjolar ett tag.
även om jag kommer sakna mina donnor på charm. men jag kommer ju säkert hoppa emellan..
Stina finns det mycket av.. så det räcker till alla.. hehe..
ikväll ska Jonas få äran att smaka på det..

höhö..

gonatt alla skatt (er)


Kommentarer
Postat av: maijsan

oh va roligt, jag hoppas att du får det... Tack tack, den lilla är beräknad att komma första maj, men har man tur kommer den lite tidigare... helt perfekt tid på året iaf... :)

2008-10-30 @ 11:24:58
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0