men min stackare..

det är synd om mig.
jag har sån jäkla magknip så jag går som en ostkrok..
.. lite extra när jonas tittar på.
har aldrig haft det förut så jag antar att det är magknip.
men inatt!..det kändes som att jag skulle föda en skåpbil..
satt på toa och krysta .. verkligen.. krysta ut kiss..

magen är uppsvälld och stenhård.

tankespridd.. är det cancer eller hiv? nått av det måste det vara..

ska bjuda på kvällen igår i bilder..
njurunda gangsters, dicsodance skivor från 94 och 95, grovgroggar och dunken.
såklart!
det är njurunda i ett nötskal. dom är i en klass för sig kan man säga..
och det är faktiskt grymt på sitt sätt!

jag njöt.. vänta ska ni få se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0