nervo,pervo min bil har ingen cervo.

vaknade kl 7.20. börjar jobba 11.00

mmm... kan inte sova.. är nervös, är helt uppe i varv.
igår var jag på jobbintervju .. och idag ska jag få reda på om jag fick det.
känns både bra och dåligt.
vill egentligen inte lämna alla tjejer på charm men jag lämnar dom nog inte helt.
just nu vet jag ingenting om timmar, tider och dagar.. och vart dom ska jobbas.

det återstår att se helt enkelt.
det kanske inte ens blir nått..
det återstår att se helt enkelt.

är frost ute på bilarna och folk som är påväg till jobbet andas ut små moln..
kallt!
känns skönt att stänga på jobbet..
varmt!

men innan det ska jag uträtta ett ärende på dokument bolaget.

tjo!


Kommentarer
Postat av: imbo

Oj, vart har du sökt jobb???? :)

På det där stället du snackade om sist, som du hittat via office?



kramar

2008-10-28 @ 09:54:58
URL: http://imbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0