tillbaka i mig själv igen.

idag är jag världens gladaste..
varför??

jo, för att jag vaknade upp som en ny människa efter 12.5 timmars snarkande..
skulle vara med jonas igår och bara vara för att han skulle till grannlandet idag.
jag däcka innan han ens kom hem från jobbet och vaknade av att han åkt.. typ..

men JAG mår bra! jag är mig själv igen! ingen huvudvärk.. och tårna har börjat veckla ut sig efter lördagens hårda dansmoves.

så, över till min nyupptäckt!!
i metso  metro menar jag.. så står det att 20-lappen ska bli ett mynt och att det istället ska komma en 200-lapp.
coolt va?!

astrid lindgren va på framsidan men nu va då frågan.. vem ska vara där? blandannat fanns kronprinsessan hakan med bland valen..
(menar inget illa i det, hon har bara en väldigt unik haka)

jag kom ihåg hur coolt det va när 50-lappen kom.. hm...
fan va gammal jag lät där...

hur som helst, jag älskar pengar.. det är coolt.. och förenklar ju saker ganska fint.

tänk bara på jonas, sushi, avocado och skorpor..
alla är saker jag inte klarar mig utan och alla är saker jag kan köpa med pengar.

          sussi! om stina själv får välja.

                



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0