en snyftare på små timmarna..

har just sett mamma mia och kommit in i harmonin..
ni som sett den förstår den ljuva, lugna harmonin jag är i..

hamnade sekunderna senare på youtube..
mina fingrar knapprar snabbt fram ordet "come with me moulin rouge"
min favoritfilm.. riktigt sliskig, riktigt romantisk, riktigt gråtmaterial..

och här har jag nu suttit i en halvtimme.. och gråtit.. och tryckt på replay.. och gråtit..

mycket pinsamt om jag får säga det.
 
det kan vara mensen som får mig såhär..
eller så är det för att jonas är 80 mil ifrån mig.
eller så är det för att den här filmen ALLTID får mig att gråta hysteriskt..
antagligen är det en blandning av allt det här..

för det kan iaf aldrig vara jag som är så här..
jag är ju hård som sten! 
                                                              http://www.youtube.com/watch?v=2ZgMcgqveCM


                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0