människo-oset

HOHO!! en grymt glad stina tittar in..
..luktar i armhålan och grimaserar den fulaste minen..

jag har solat solarium.
efter solarium luktar man inte svett..
 ..man luktar bränd människa och extremt mycke Peter.
peter... haha.. gud va längesen jag tänkte på han.
peter va en gammal vän på fjortis-tiden som aldrig ens fick en puss medans alla andra jucka hejvilt med allt och alla i nån buske på navet.
och rökte munblåss..

åh gud vilka tider det va!
undra vad peter gör nu?
han borde iaf sökt proffesionell hjälp för sina surströmmingsringar som hängde och dingla under armen.
jaja.. nog om peter..

det va ju carro jag skulle tillägna mitt inlägg åt.
carro.. åh... mmm.. kära carro tog an mitt hår igår.
kom till salongen 17.45 och va klar runt 22.00..

hon kan hon.. och kan det med råge.. världens bästa carro!
är topp nöjd med min nya blond/orangea look.

ska duscha av mig peter-oset nu, klippa mina naglar faktiskt. (brukar bita av dom men dom smakar bränd människa).
sen ska jag trycka oliver och avocado och skrika med mörk röst : ME RE DITH!! GREYS ANATOMY!!! OH OH OH!!
och vifta med armen tills det börjar.

2 timmar kvar bara..

JIPPIKAJEJ MOTHER F..




                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0