shiny day!

idag var det kanske världens bästa höstdag !
idag hade vi i vårat lilla hus på majorsgatan höststädning.

faktiskt helt ok!

åkte sen ut med katterna till juniskär..
lämna dom hos käraste mor och far och drog sen järnet till jonas föräldrar.
gick ut på skogspromenad i vilket som kändes som en evighet.
kom hem lagom till middag.. älg.. jonas älg.. hehe...
my man, my handyman!
han har alltså inte bara ett vapen.. mohahahahaaaa!!

laddar ner filmer nu, NEJ.. har hyrt filmer menar jag.. så ikväll ska vi bara slappa och INTE kratta.
ringer hit våra vuxna barn cristian och skogge tror jag bestämt.
våra vänner utan flickvänner .
som vän, och en god vän framför allt, är det min skyldighet att vara med dom på söndagar.
vet själv hur ensamt det kan vara på söndagar då man sitter själv hemma med fyllefrossa och utan en hand att hålla i.
(för att det inte ska bli nått missförstånd : läs och tolka det som att jag är med dom, inte ÄR MED DOM! )


NÄÄ.. skämt åsido, dom klarar sig galant utan tjejer..
men det hade nog varit ett snäpp roligare om alla hade en hand att hålla .. iaf på söndagar.

* inför den lagen reinfeldt!!!!!!* eller är det knugen man ska prata med då?

aja.. ska städa lägan.. den ser mer ut som en knarkarkvart än den lantliga lilla 50-tals lägan som den är.

 min vän skogge
     unt trion ska se righteous kill..

JA.. hehe.. konstigt nog har den kommit in på filmkväll redan..


Kommentarer
Postat av: imbo

Låter osm att du haft en härlig höstdag! :)

Japp, jag kommer hem på onsdag, vet dock inte NÄR än.

Har skola till kl.16 men tänkte försöka få tag i en biljett så att jag kan komma hem i god tid och hänga med er hemma hos Emma. Vill ju träffa er alla!

Ska du på halloweenfesten i Njurunda på lördag?



kram o G´natt

2008-10-26 @ 22:34:17
URL: http://imbo.blogg.se/
Postat av: imbo

PS: jag bara ÄLSKAR den där bilden på Skogge. Tror det ska bli min nya bakgrundbild. Tsss...

2008-10-26 @ 22:35:13
URL: http://imbo.blogg.se/
Postat av: imbo

jaha, okey.

Vad är det för konsert han ska på då?

Jag har ingen aning, men trodde det var mycket folk som skulle dit. Tråkigt om det inte är det?!

Hade verkligen sett fram emot en fest där man får klä ut sig, men ska ingen annan dit så vette tusan...

Malin A och Malin W tänkte jag gå dit med isf!



Hur går det med Emmas födelsedagsfest då?;)



Kram kram

2008-10-27 @ 19:33:06
URL: http://imbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0