om jag får önska en önskan.


om jag fick som jag ville skulle mitt liv se ut såhär :

Jag jobbar som krönikör och korekturläsare för olika företag.
min hobby är att vara surrogatmamma åt små surukater.
Jag och Jonas flyttar ut till en stor herrgård i skogen, men har samtidigt havstomt.
vart? där vi hamnade.. 
vi arrangerar en stor fest för alla våra vänner med liveband,mat och dryck.
Antingen byter vi ringar då.. eller så gör vi det inte.
vi köper en stor hästen-säng med duntäcken och stora kuddar i. Där gör vi ca 2-3 barn som alla föds utan att jag ens känner smärta eller spricker från A till B.
Jonas har nu varit crosspro i flera år och känner sig färdig med det.
han tackar för sin tid och summerar pengarna på kontot med ett stort leende.
Våra barn får jonas hår, tänder, käkben, godhet och vishet.
 Medans dom får min näsa , mina ögon och mitt sinne för humor och min barnslighet.
vi skaffar alla slags djur till vår stora herrgård. framförallt, en uggla som heter magnus och två stora hundar som kan göra cirkuskonster.
jag och jonas får barnbarn.
Vi lever lyckliga livet ut och dör samma dag, helst samma klockslag.. väldigt gamla.

Vi träffar agge och alla andra vänner på andra sidan och fortsätter vårt liv där....

                                                  he´s the one and only antar jag.
                                                                          
                                              


Kommentarer
Postat av: imbo

Sött!

2008-10-23 @ 15:31:16
URL: http://imbo.blogg.se/
Postat av: Anna Martin

Haha! Skön du är ;)

2008-10-23 @ 21:44:08
URL: http://annaveronicamartin.blogg.se/
Postat av: emma

men sötjävel!

2008-10-24 @ 07:52:39
URL: http://primemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0