lite nonsens

today is a good day.. det tycker både jag och anna ternheim.

jag har köpt saker som för mig är nödvändigt.. livsviktigt.. på kredit.. typ!
kläder vare.. jag intalar mig själv OCH mannen i huset att det är mycket nödvändiga saker..

annars skulle jag ju gå naken.. och det vill ju ingen.. eller ja.. det kanske skulle vara nått.. en solig sommardag iaf.

  pillar bort katthår och naveludd om vartannat..

hade en givande diskussion med jennifer på systemet idag... ja..
systemet ?? tänker ni..
jennifer är av den kalibern som inte jobbar heltid och därmed har mycket tid över..
ikväll ska hennes tid spenderas med en fejkskumpa,paj, en vän och hennes nya kattunge.
man kan då undra hur hon har råd med både katt och skumpa en måndag kväll..??
hon handlar gärna och mycket på kredit och skiter i resten... hehe..

såhär ser min vän jennifer ut  .. med ett lamm i fejjan..
hon diggar vi.. bra eller anus?.. bra helt enkelt!

i vilket fall.. vi står på systemet och hon klämmer ur sig:
vet du att en öl motsvarar 8 köttbullar?
jahaaa! säger jag..

så alltså.. drick en öl med en potatis och du har fått dig en hel måltid.
SMART! mycket smart där jennifer!

ps: lolo, jackan är från åhlens.. och till ett fint pris. 400-500 kr..


Kommentarer
Postat av: ida

ja precis :)

jahaa haha, då finns det väl inte nu att få tag på

2008-10-20 @ 21:05:53
URL: http://skevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0