hoho?

HOHOOOOO!!!!
nån där..?
nån kär?
nån sär?
nån som i snowjoggers klär???


NEJ!.. trodde väl det!

jag har hysteriskt adrenalin i kroppen..
har haft det i 2 dagar nu.. är väl antagligen uppåt vändan innan den härliga lingonveckan ska dra ner mig på botten och ge mig stora, röda blämmor fulla ansiktet.
hur fan kan vi kvinnor bli tvungna att betala tamponger, bindor och dylikt när vi inte ens vill ha skiten!!!!
NÄ! gratis borde det vara.. även alla skönhetsprodukter man köper i hopp om att få en bebislen och finnfri hy..

jaja.. den dagen är inte här än.. så jag ska vara glad!!
jonas har lagat mat nu, potatisbullar och bacon... en sån karl man har!!!!

stolt kviga kan man kalla mig!

Kommentarer
Postat av: emma

jag är sär...och kär..=P . . .vi ses snart min sköna!

2008-09-29 @ 17:51:01
URL: http://primemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0