hör upp!! doktor J är här.

berättade igår för jonas om hur alla coola bloggar om sina män väldigt diskret..

bloggerskor blir gärna lite international  och döper sina män till MR J... MR E just för att det klingar så bra i deras allt-ska-låta-perfekt-öron...
jonas har nu bett om diskretion både för att folk blir mer nyfikna och för att folk märker att vi har karraktär om vi inte blottar oss helt.

men vi tog det här med MR J till en högre grad.. jonas vill heta doktor J.. som i doktor feelgood..
eller som i gynekolog doktor..

han ser ju exakt ut som en gynekolog.. en sliskig en.. som skiter i handskarna..
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig! Angående Mr J eller doktor J, så skriver jag numera J bara för att så fort investerare till Jamals jobb, sökte på Jamal kom de in på min blogg- där jag hade lite bilder på oss som inte han kanske ville visa sina framtida investerare =) Så för min del måste det bli J för att hålla vissa ansikten borta från min blogg- antingen det eller inte skriva alls om oss. Vilket är synd då ni där hemma antar jag ÄLSKAR att läsa om oss ;)



Hoppas att allt är bra med dig gumman. Puss

2008-09-30 @ 22:01:52
URL: http://maiasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0