la belle et la bete..

did you give the world som love today babe?..

lyssnar.. njuter..

jorå.. det har man! och bullar.. måånga bullar.
för idag jobbade jag från morgon till sena eftermiddagen..
och idag vaknade jag utan huvudvärk!
idag kissade jag bara en gång på morgon, inte 17.. and still going strong..
tror 20 pressade citroner och lite önskan botade urinvägsinfektionen..
och mensen är på sluttampen..

åh... förstår ni njutningen eller?

jag är en fri människa igen.. ah..

..som är redo att vara social, glad och klämkäck... så som jag alltid annars är.. höhö.

det enda som ligger och gror i bakhuvudet är vad man ska svida runt i för kläder ikväll.. ?
man vill ju inte vara Ofager när man ska på HOFFMAESTRO OCH CHRAA!!!!!!!

jajjämensan... jag ska dit.. så va avis... eller va.. där..



                                      
                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0