mamma då?

loke fes just.. en morgon fis. haha!! en riktig pysare som bara hörs om alla är tysta..
och som kan inandas bara alla har ett litet hål i ansiktet.. nästan så ögonen tåras..

... iaf..
min kär mamma fyller 60 om en månad och då ska det firas!!
dock så står det på inbjudan att allt som köpes från kaoset i birstacity är bannlyst!
det ska vara egetgjort.. eller byggt.. eller skrivet.. eller målat.

så.. frågan är... ?.. vad ska man göra?
snickra ihop en brevlåda och måla karaktyrer av mamma och pappa??
dikt?
ett träd?
sticka en tröja?

mmm.. eller en tredagars tripp i fina norrland där det forfarande snöar om vinteråret.
7rätters middag lagad av en av landets grymmaste kock.
hundspann ute på fjället, jacuzzi i timmerstugan, dyra viner och champange..
och självklart fjällvandring..

hade varit min dröm att få ge bort det! MEN kalaset kostade 3200 kr per skalle och jag har då ungefär råd med ett kvarts skalle.. så TYVÄRR!

ANNARS
så är det löningsfredag idag..
och jag jobbars stägning.
sen ska jag hem och knåpa på mitt lilla projekt.

kameran ska inhandlas inom en snar framtid.. då blire kort igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0