jaha.. en liten svacka mån tro..

det är så fruktansvärt synd om mig!!
lyssna på det här..

jag vaknade för 2 dagar sen..
...insåg ganska fort att efter 3 sittningar på toan under 2 minuters tid...välkommen urinvägsinfektion!!
... efter femte sittningen på toa insåg jag mer... MENS!
underbart!! hmm... förstog då vart mitt dåliga humör kom ifrån.. och kände mig lite lättad över att det egentligen inte är jag som är sur..det är ju mensen..

försökte slita upp mannen i huset .. SOM JAG ALLTID FÅR GÖRA!! HATAR DET!!!
efter tredje riktigt ARGA tillsägningen öppnar han ena ögat och blänger.. BARA blänger..
jag fick då utbrottet deluxe..
MUCKAR DU ELLER???
VAD SITTER DET I!! UUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!
VILL DU JAG SKA BLI EN TJATKÄRRING?? DU GÖR MIG TILL EN!!!!
UPP!! FÖR I HELVETE!!

resten av mitt utbrott är ganska suddigt, det va ju trots allt i stridens hetta..
karln kliver tillslut upp (samma tid som vi skulle suttit i bilen) och ÄTER FRUKOST!! sakta.... saktaaaaa... läser på mjölkpaketet... saktaaaaaa...osv....

mitt utbrott är då så illa att jag är nära att svimma.. provocering deluxe!
hade jag inte upptäckt att liston pissat på jonas kläder i väskan hade jag så gott som dödat han.

och här sitter jag.. NU... med urinvägsinfektion, mens och sur som satan. Listons kisslukt har grott och frodats MYCKET under 2 dagar..lägeneheten ÄR och LUKTAR satan..

mitt sargade liv är just nu... käpprätt, helt felande!

.. att inte personer av andra könet kan förstå det.. hur svårt man kan ha det.. och bättra på det genom att... ja...
tex städa hela lägan, köpa blommor, laga mat, tvätta och slutligen inte finnas, störas eller höras... bara va.. ifall man behöver en hand att hålla..

ska det av så svårt?

// bitter hagga med rätt att döda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0