hallelulja moment!

det här är kanske ett skämt? troligvis..
eller så är det så hett med snowjoggers att dom nu finns i olika kategorier..

sporty snowjoggers..



combat snowjoggers..



efter att ha stirrat mig näst intill blind kunde jag urskilja en skillnad..
enligt mitt tycke är snowjoggers bland det värsta man kan gå runt i..
och det värsta, VÄRSTA är när fötterna lixom glider inåt så att man nästan går utanför sulan.. ni fattar förståss vad jag menar!?
alla vet ju hur skorna formar sig i snowjoggers och därav den fula gångstilen med fötterna som en kobent sate.
förresten vaddå snowjoggers??
jag har alltid trott att det hette snowjoggings?

eller?

hur som haver så föll jag pladask för den extremt coola färgkombinationen.. och därav mitt köp!!
JA!!!
det är sant!
dom fulaste skorna jag vet,
kommer jag glida runt i på storgatan hela vintern.. kobent och ful som napoleon dynamite men åh så varm jag kommer vara..

kanske to.m kan bli sundsvalls nyaste trendsetter.. hahahaahahahaaaaa!!!
aja.. dom lär ju vara bra när man ska ut på landet och hälsa på svärföräldrarna.
får se hur våghalsig jag är..
det här blir nog väldigt bra för mig.. som person..
testar mina egna gränser och ser hur långt jag kan tänja på dom.
testar självförtroendet och om min pojkvän fortfarande kommer att älska mig.

dom här skorna.. ursäkta!!.. SNOWJOGGERSERNA.. kommer ändra mig som person.. kanske till den bättre..
kanske till den mer blygsamme.. kanske till den med självförtroende likamed NOLL!
det är det som är grejen.. living on the edge you know!
thats me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0