lördag utan vitt.. en vit lördag alltså..

har jobbat och slitit som ett djur idag.. och trött som ett as på det!
ville bara hem och ta hand om mig själv efter jobbet, men kunde inte tacka nej till primpa så det blev sushi och stan..
sushi... mmm... 3:dje gången denna vecka.
tror jag faller tillbaka till mitt sushiberoende..
åh.. dyrt...vill inte..

.. shoppade en turban till min man. 15 kr, som köpes.. tyckte jag.

ser så framimot en kväll med mig själv nu.
mjukisbrallorna är på, ur högtalaren strömmar det bästa låtarna, pysslet ligger på bordet och väntar, avocadon är mogen och jag mår fantastiskt gott ända in i benmärgen..

nästan oförskämt bra.. 
neeeeeeej.. jonas ringde nu, han kommer hem snart..
det va ju typiskt. men är man sambo får man ta konsekvenser som att dela hem.
hehe!
han kom 2.a i dagens tävling.. HURRA!
förra helgen kom han hem med 2300 kr på fickan.. han är duktig min jonas..
är så stolt så.. 

nä, med risk för att verka som en tönt så är det ju faktiskt så. han är så grym och jag är såå stolt!!

arrivegucci!
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0