systra mi..

jag har en syster, en väldigt snäll, jävligt cool syster. hennes namn är Lisa.. risLisa..
hon fiser mycket och ofta och har även gått till en naprapat för att undersöka detta dilemma.
när hon bodde i oslo med sin lappvän andreas från nikkaloukta satte dom upp regler.
INGET fisande efter 24.00..
Pga av allt fisande har hon lärt sig vad äkta härlig humor kommer ifrån..
baken..eller om ni så vill.. chokladgrottan!

men jag älskar henne.. kanske mer än vanligt just för att hon fiser HÖGT och LUKTFRITT!!
i vilket fall så kom jag och mamma på att hennes födelsedag är den 12 september. det är om 2 dagar.
hade vi inte kommit på det, hade kära Lisa fått suttit ensammen, med tårar och kippat efter luft nere i götet på sin födelsedag.

det ska inte ske!!
men vad?? vad??? ... vad ska hon få?

... funderar på soundtrack of our lives biljetter i götet den 12 december..
2 st och fan ta hon om hon inte automatiskt ger mig ena..

ja mitt herrskap! det återstår att se..

                                    

                                    

syrran är så fruktansvärt ful på den här bilden.. från tiden i ?sweichz?...kl va 5 på morgon, klappkanon med brädan i hand och en fin gogglebränna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0