söndag!

sunday morning och jag vill ha en pizza.
världens flottigaste om jag får..
sist jag åt pizza tror jag va året då stan brann..
Jo gott folk! jag må se ung ut men jag är flera hundra år..
majs och fisa friskt är hemligheten..

ska lura min kära pappa att komma och hämta mig.
han brukar alltid vilja äta flott med mig.
han får inte för mamma.. men för mig får han.
han är för fet säger hans läkare..för mycket kolestrol..
jag säger att han ser frisk ut.. mår gott om inte annat.

aja.. måste duscha av mig gårdagen innan.
sen ska jag ut till mina barn.. SOM jag saknar dom.
och ikväll kommer ett hjärta hem. ska snusa på han.. tycker om hans lukt.
tycker om han.. med alla vackra ord som finns i ordboken..
och några fler..
utan han vet jag inte vad..
parkeringsrutan skulle stå tom..
jag skulle stå tom..





jag måste också skriva att en främmling gjorde min dag idag.
hennes blogginlägg handlade om mig och mina "roliga berättelser.."
grymt!! , tänkte jag och log ett stort leende för mig själv..
sitter och kurrar i min morgonrock nu, såna som hon gör en glad en heeeel dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0