SURPRIS

Yes OH yes!!!!

jag är en stolt ägare av en alldeles, alldeles underbar kamera.
har smattrat bilder hela dagen.
så nu är batteriet slut..
heh..

gissa vad jag fann på min favvoloppis??!!



äkta lappdojor! ! ! ! snyggt skinn, ull inuti och till ett hyffsat pris..
.. 80 kronor..

mmm.. vet inte vad jag egentligen tycker om dom.
om jag kanske blir utpekad och hånad när jag glider fram på stan i dessa..
.. eller kanske blir jag hurrad och ärad för dom..

hehe.. nått märkligt har iaf hänt mig och jag dras tvivelaktigt mot allt som är fult..
inte minst snowjoggerserna igår ikväll..
hittade såna i marinblått hos svärmor ikväll. tyvärr va det storlek 42 ..
eller tack gode nån för det.. vad vet jag? jag verkar inte vara mig själv i vilket fall.

hur som helst så diggar jag skorna.. och dom ska bäras i vinter.. mmm.. längtar..
känns nästan som att glida runt i mockasiner..

bjuder på lite bilder i blåsten.. SATAN vad det blåste idag!!!!

   

               
 
... jaaa.. folk och fän.. kan bara säga att min kära handyman insisterar på att laga röda faran AkA smulan..
så ännu en vinter där vi kommer synas längs vägkanten en kall och ruskig vinterdag då graderna överstiger 25 minus.
kan man hata matriella ting så gör jag det !

annars är livet vajert!!


Kommentarer
Postat av: Fia

Å stina det är helt otroligt, får jag köpa dem rakt av????Jag har haft ett par sånna efter min farmor men dom är helt spårlöst borta å jag saknar dem!! Helt otroligt!

2008-09-29 @ 09:07:40
URL: http://fialiljas.blogg.se/
Postat av: imbo

snygga plucks ju, grymma!

Ohc äntligen fick jag se bild på den "grymma" bilen som du hatar. Den såg ju inte så tokig ut på krot iaf, kanske en annan sak att sitta i den okomfortabla saken i 25 minut och huttra medan man konstaterar att dämparna är slut.



kram på dej!

2008-09-29 @ 19:32:28
URL: http://imbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0