alla hjärtanes..

heeej..

datorn är ännu inte lagad så därav mitt usla uppdaterande.
vad har hänt då?

.. jag har pillat på en bebis.. maias bebis som fortfarande ligger i magen.
var på middag hos johanna igår och käkade god mat med gott sällskap.
har bråkat med jonas.
blivit vän med jonas.
druckit mig full och kurrat i en soffa på svensson.
handlat en förbannat snygg känning för INGA pengar.. men är man pank, som jag.. tar det åt hårt.

har klappat liston på magen och kastat tuss med loke.. i sin vanliga ordning alltså.
har ännu inte fått bort min härliga vaxpropp. vägrar sjukan..
kör stenhårt på revaxör. hjälper inte ett piss.
jag och primmen ska tända på ett ljus i örat som suger ut all vax..
märkligt. spännande.

sitter nu på jobbet.
ska snart öppna och har en fjäril i magen.
var längesen jag såg jonas nu.
men ikväll.

middag hos svärmor och kramar.
älskvärda ord och kärlek.
som jag behöver det just nu.

än en gång. FAN TA CROSSEN!!

fick två fräknar till min samling på näsn igår.
sol på en brygga och världens vackraste vänner.

vår.

funderar starkt på att köpa en ny dator och en bubbla att köra runt i sommar.
saknar att blogga. saknar er.

vänner..


Kommentarer
Postat av: Maijsan

cilla ska sälja sin golf cac vet jag!! :) den vore nå för dig, ganska retro och frän... :)

2009-04-13 @ 11:39:50
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: Maijsan

Golf CAB ska det ju naturligtvis stå!! ;)

2009-04-13 @ 11:40:09
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0