en söndtag .

godmorgon alla liljor!

det är grått väder och regn i luften.
det är söndag och min hand jag borde hålla är i sthlm och tävlar på moppen.

har just kommit till jobbet och känner mig måttligt utvilad.
jag har sovit non-stop från 22.00 igår kväll.
non-stop sker inte ofta sen jag skaffade katter och en hand att hålla.
men faktiskt så sov jag non-stop inatt.
ingen som snarkade, ingen som armbågades, ingen som gnuffa och ruffa.
bara jag och min... ursäkta... våran säng.

kunde konstatera att den där lille, lille bulan på hakan hade utvecklats till en kolossal finne imorse.
myste och gned händerna mot varann ett tag.
tog sedan ett stadigt grepp och klämde..

åh... tillfredställelse.
gick sedan ut till köket, rostade två mackor och la på det klämda innehållet på mackan.

haha..

nä.. jag ville bara dra det hela över gränsen. men jag ljög.. jag åt ost på mackan.
vanlig hushållsost.

sen gick jag ner till stan, hörde fiskmåsar och log. sommaren är påväg.

happy hanukka och trevlig söndtag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Min kväll är räddad, ser att vi har det där Planet ört du snackat om på jobbet :)

2009-04-05 @ 22:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0