livet såhär.

godmorgon!

jag vet varför en liten del av mig skriker efter hus.
gick runt i morgonrock här ute på gräsmattan,solen skiner,fåglarna verkar gå på diverse för dom överröstar allt!
solen värmer, jag ser ut som jag gör på morgnarna och ingen kan ända se mig när jag smyger runt i mammas för stora morgonrock och ser ut som jag gör morgnarna.

liston låg och åma sig på en solig sten.
mina katter älskar livet nu.

jag med.

ska börja jobba 12 idag så jag har två timmar på mig i solen.
allt borde kännnas strålande.. men idag kör jonas sm-kval och dramaqueen:en i mig sitter på huk och skriker,hulkar, river sig i håret och oroar sig...

bara i onödan?



loke har fått alldeles för lite armhäng.



viiiiiiill uuuuuuuupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0