im back.berusad as ever.on ensamhet och korsord.

hej älsklingar!

jag är i ett berusande sinne. inte pga nån slags dryck som uttalas ööööl eller viiiiiin.
nej, jag mår bara så förbannat bra så jag känner mig som när jag är berusad.
älskad, snygg och social.
typ.

jonas är som vanligt borta.
jönköping på sm-kval om jag inte minns fel.
mamma och pappa är i sthlm i helgen så denna helg går jag att nås i juniskär.
packade ihop trosan, deon,korsordet och juicen..plus allt annat som är super viktigt..
Liston och loke framförallt och sitter nu där jag sitter.

stannade på ica för att handla oliver och chips.
mötte min vän jönsson som konstaterade att jag var blond. mötte sen hans sambo in law, Frida som konstatera att vi ska dejta ikväll.

strike.. tänkte jag.. jag är ju i ett berusat sinne = social.

känner mig fri som en pillimarisk höna.
äter lättsaltade chips (något som jonas skulle kunna ge mig en utskällning för. han tycker nämligen chips ska smaka. )
JAG (som är fri som en höna) tycker dom smakar angenämt.
speciellt den tiden på dygnet man borde äta lunch.

har köpt juice med blodapelsin smak. något som jonas skulle tycka var alldeles för modernt för hans smak.

jag är en pillimarisk höna som får göra ALLT jag vill. utan att behöva tänka på nån annan.
ahhhh...åh..

jag och mina pojkar. en hel helg i juniskär.
det pirrar i mig när jag tänker på det.
känns lite som första gången man blev lämnad själv hemma.
finns där något man inte hunnit utforska än så är det nu jag ska tillfället i akt.

så...hörrni. känner jag mig själv rätt så kommer jag skriva igen om en timme.
ungefär  om en timme har jag lessnat och vill att NÅTT, vad som helst ska ske.

faslig kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0