tråkigt.dårå.

jag har tråkigt.

..
frida ringde nyss.. blev sugen på att åka till henne men min ork har gått ur mig.
får se till att knacka på där imorn ist.

tänkte faktiskt tappa upp ett bad och göra bomben.
eller kanske bara glida ner lite nonchalant.
vet inte vilken stil jag ska köra än.

hittade förövrigt en massa märkliga tecken.

ω = omega = min stjärt
Ω = omega = mitt huvvé
θ = theta = mina p-piller

jaa..sa jag förresten att jag har tråkigt?

♥ (ett till tecken)

vill äga ett par tajta jeans och en mintgrön mocca trenchcoat.
jaa.. har tyvärr inte sett en sån jacka NÅNSTANS förutom i mitt huvud så.. wish me good luck.
den kan vara grumligt lila också..

nån?? äger nån en sån?

mina föräldrar har allt .. från det ena till det andra.
men dom har faktiskt det enligt min mening.. nästan..

dom har allt inklusive kanal 1,2,4 och kulturkanalen..
vart är alla bra kanaler?
hur kan detta ske?

efter en kväll här ute är jag spyless på allt vad dokumentärer heter och dessa jävla nyheter.

ge mig vänner och animal planet!
ge mig...vin..JA..vin vill jag ha!
och cigg.

och vänner och skålar och kjoltyg och jonas.

vet ni, jag vet vad jag vill ha.. jag vill ha lördag den 25 nu.
why? då är det husfesten för birstafolket.
vi hade det förbannat trevligt sist vi på monki söp till det.
känner mig överladdad och vulgär. kanske skulle klä mig i en spetsbody och ...skor bara.


jaaa.. det tåls att tänka på.

men nej..

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0