cravings...

jag har just kommit hem.

för en timme sen satt jag i en mini cooper S..
mamma satt bredvid med ett krampaktigt grepp om instrumentbrädan samtidigt som hon silade luft mellan tänderna.
hon gör så när hon är rädd.

jag frågade utan att tänka på svaret om hon var åkrädd..

struntade faktiskt fullständigt i om hon var det, för fan VILKEN jävla liten gokart denna bil är.
en riktig liten leksak för såna som mig. för såna som alla kan jag tro.

jag är, hur som haver .. kär. förbannat kär!

lånelöftet gick igenom idag och den kunde bli min sa han... efter att vi diskuterat priset.

den kan bli min hörrni!

MIN!!

måste diskutera med min man..
vet vad han kommer säga så.. det lutar åt ett köp.

jag ler när jag skriver det.
det känns overkligt.

sist jag köpte nått så vackert och värdefullt var när jag köpte katterna.
dom kostade ju iofs bara 100 kr... men ni vet hur det pirrar.. visst vet ni?

återkommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0