den onda cirkeln.

godkväll!

ikväll har jag, för första gången i hela mitt liv åsamkat min närmaste, käraste en sån fruktansvärd smärta.
smärtan smög sig ljudlöst men märkbart rakt igenom hans näsborrar.
borrade in sig genom luftstrupen, lungorna och la sig mjukt som ett bomullstäcke i hans magsäck och tog över all plats.

jag fes surströmming ikväll.
varm... nyöppnad surströmming.

imorn runt denna tiden kommer jonas smärtfyllda och illaluktande bomullstäcke i buken vandra sig vidare genom hans ruttna tarmsystem.
där ska det föruttnas en aning till det värre om det går för att sedan förpesta mig och min färdigpruttade kropp, sugas in genom mina näsborrar, borra in sig genom luftstrupen, lungorna och sen lägga sig mjukt som ett bomullstäcke i min lilla magsäck och ruva.. vänta.. tills i övermorgon.

då kommer jag, runt denna tid på dugnet släppa fyrverkiet åter en gång, låta jonas suga i sig skiten vare sig han vill det eller inte.. och cirkeln kallas sluten. den onda cirkeln.

eller finns det en annan förklaring varför ALLTID jonas är dålig i magen när jag INTE är det...
och vice versa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0