jag och en dröm.

morning glory!!

jag lyser idag.

sitter med jämna mellanrum och klickar upp bilden på min bil.
min.. min!

den är så vacker. mitt första köp för många kronor.
folk runtomkring lär må dåligt av mitt förälskade tillstånd.
jag kan bara inte sluta förundras.

mm..åh.. min alltså.

det värsta är att jag kommer inte hämta den förens nästa helg.
klarar jag det?


pappa ringde nu.

stina förfan..

..vad är det för nått jävla snack jag hör?
du kan väl förfan inte åka och köpa min drömbil när jag sitter och åker nån jävla miljöbil... en farsa ska inte behöva vara avis på sin dotter.. nu byter vi , hörru!!??

åh.. jag njuter hörrni.

ska ner på banken och gnabbas lite sen blir det nog yoga ikväll.
gratis veckor på friskis!



Kommentarer
Postat av: primskan

Men vilken snygging du köpt hoppas jag får en åktur/kramar primskan

2009-08-27 @ 14:12:32
Postat av: cissi.

Härligt, att du fått din lilla bil ;)

2009-08-27 @ 20:33:56
URL: http://ceciliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0