ni måste läsa detta.FINN ETT FEL!

heej!

jag lever och har frodats dom senaste dagarna.

jag lyckades alltså cykla från stan ut till juniskär. därifrån in till bommen, mot maj, hela vägen längs kuköjen som jag nu kallar den sjön. den går ju förfan bara uppför fast det ser ut att gå rakt.
nådde torrsjö där jag och jonas stannade för en diskussion om själva ordet torrsjö.
jag som är från stan och har gått i en vanlig skola säger som det står på skylten..

TORR-SJÖ

jonas som gått i en bondeskola uttalar alltså ordet torrsjö Tåsch-ö.

what the fuck- fuck a duck!

ingen vann den diskussionen.

iaf.

har sen i söndags varit ute i skogen och plockat kantareller. blåbär, hallon.. ja.. hallåbär rättare sagt.
har kört fyrhjuling, käkat älg och nypärer, klappat kossorna och matat kalkonerna.
så ingen dator i sikte och därav eran längtan efter mig.. ?..

hehe..

ska ut och flåda på invito ikväll.
känns förjävligt när kontot gapar tomt men har sen jag kan minnas alltid lärt mig en mening från pappa.
handla alltid oxfile för dina sista pengar.

varför vette fan men det känns faktiskt helt ok. helt bekymmerslöst.

någon förresten som vill höra den roligaste händelsen på våran andra semester i sommar?!?!

jajajajajaaJA!

igår morse ringde Mats på jonas mobil.
mats är chef på autolack där jonas lilla ögonsten till bil står.
dom har ju lackat om jonas bil sen vår lilla incident nere i göteborg.
så.. vad ville han?!

jo! hehe.. haha..

DOM HADE HAFT INBROTT !!

jonas bil som står utan dörrar hade vart ett ganska lätt byte.
så NU.. gott folk är verkligen hela vår bil länsad.

jag kan inte annat än garva åt allt.
va?!! så om nån liten snorunge vill sälja en stereo eller ett slutsteg till dig.
slå han över käften så han däckar.. så kommer vi och gör resten.

pussigull.

(bilder kommer över viltsemestern. måste ladda kameran bara)



Kommentarer
Postat av: jenny westberg

det är sant stina: det heter Tåsch-ö!!!

2009-08-12 @ 17:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0