en semester hägrar!

hej alla solkyssta jävlar!

imorn den här tiden går man in på 2 veckors semester.. igen.

jag har beställt sol och wolfmother.
vin.. såklart.

men innan dess...

.. ska jag och min manvän ut på cykeltrip 2009.
färden börjar på majorsgatan, går mot juniskär där mina barn är.
övernattning och sen ut mot maj, öjen och slutdestination sörbjörken.
träffa jonas föräldrar och det viktigaste : svamp och bärplockning.

kommer hem igen på onsdag, 20 kilo tyngre av alla dessa muskler jag ska få av cyklingen.
eller inte.

men.. nu är nu.
och imorn är imorn.. då nalkas kräftskiva hos min lilla smörblomma.



nu: vinet och en glutt på drakbåtsfestivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0