jag har tjackat svamp, nån som vill med på trippen!?

i min lägenhet finns svamp.

det finns där även när inte jag är hemma, så det sitter alltså inte på mig.

det finns i min blomma.
jag plockade bort dom igår medans jag frågade jonas om vi skulle testa äta dom.

som den backpacker man har varit har så kan jag ju faktiskt erkänna att jag testade en hel del..
som tex svamp.
man måste ju testa för att kunna säga ett nej tack.. jag håller inte på med sån skit.
även om jag hade det så vansinnigt jävla roligt.

iaf.. åter till mina gula svampar i hemmet.
jag plockade alltså bort dom igår..

vad får jag se idag?!?!





vad fan?

försöker dom säga mig nått?

ät mig!.. eller ta i mig så du får svamp på fingrarna.. vad vill dom mig och min blomma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0