om jag ända var kungen.


idag har jag jobbat 9 timmar.

det ger mig ungefär 950 kr.
30 % av det ska reinfeldt och kungen få till att äta kaviar och oxfile eller betala deras dotters bröllop för.

kvar har jag då, i runda slängar 600 kr.

idag har jag jobbat 9 timmar och tjänat 600 kr.

jag undrar om kungen har gjort något minnesvärt för landet?

nää...
han åker mest runt och stammar fram ett he he hello I am dö dö dö the king!
undrar om reinfeldt har gjort något värdigt för pengarna?

haha.. att jag ens ställde frågan.

nä. jag tycker kungen ska ta sina multimiljoner han fått av oss skattebetalare och göra nått vettigt.
tex att finansiera sin dotters bröllop med pengar han SJÄLV har kämpat ihop.. ist för att gå till staten och begära några mille extra i år pga av att hans döttrar ska gifta sig för sisådär en 20 miljoner kr.

kungen måste nog vara sveriges största socialbidrags-tagare.

honör!



ska steka potatis med korv och ägg till jonas nu.
har inte tid med några fler yttringar.

hörsHej.


Kommentarer
Postat av: marie

tjo! dom däringa noterna du har på väggen bakom dig, lust att berätta vart du hittat dom?

hare gött!

2009-09-01 @ 21:56:51
URL: http://mimmel.blogg.se/
Postat av: marie igen

och rätt om kungen, glömde säga det

2009-09-01 @ 21:59:30
Postat av: marie igen

Darn då! Men tack för svaret iaf, får väl såga till my own haha

2009-09-02 @ 10:05:17
URL: http://mimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0