20 dagar till julafton!

hello!

fredag idag och jag slutade 13.00.
älskar charms jobbtider!
gick på body shop och unnade mig tre nyttiga krämer till ansiktet.

bara sådär..

det är inte pengarna det sitter i.. det är tiden.

haha! jaa.. jag kan ju önska att det vore så.
ska duscha nu och .. faktiskt sminka mig ..
det enda som skimrar i fejjan idag är idominsalvan. 
känner för en sminkad kväll. lite mer... delikat!
fan vad bra ord! det är mitt nya ord för att kalla mig själv vacker.

här är nya manen förresten. ni kanske inte ser nån skillnad. jag gör inte heller det såhär på bild.
men GUUUUD så vajjert det blev! delikat!
 

occh hörrni! ! har nu insett att jag och meredith (greys) faktiskt har en liten likhet.
är flera av mina vänner som säger att jag ska skicka in bild på mig själv så jag kan vinna en resa..
jag görét!
vad har jag att förlora?
nån som vet sidan? tävlingen kanske t.om är över?

måste duscha nu.. sen ska jag baka knäck och sen ska äntligen, ÄNTLIGEN min älskade Karin tvättas.

ni svullar väl godis och hinkar julmust en fredag som denna.
jag och jonas är inne i våran hysteriska besatthet av varann.. så..mer saknad åt folket!
kort och gott så behöver jag inte ha nån fler anledning till att le. så länge han finns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0