edward.. jonas.. edward... JONAS!

igår var jag och emma på new moon.
alla vet väl vid det här laget vad det är för film. ja.. precis.. twilight hysterin har väl nått oss alla.
alla föruom mig. jag tyckte väl första filmen var .. helt ok.
gick för att se tvåan igår .. mycket pga av att få lite ögonkontakt med en man. en sexig jävel med världens vackraste ögon.
förutom Jonas .. dårå..

efter denna film kan jag bara hålla med.
hålla med hysterin och alla små flickor med posters över hela deras flickrum på allas vår edward.
vampyren med ögonen.
för första gången har jag bitit mig i läppen för att hålla gråten inne i en biosalong men förgäves.
jag grät till denna film. något vackrare finns nästan inte.
jag är totalt inrutad på den här filmen. igår när jag gick hem från bio:n tänkte jag t.om att edward kanske kunde slänga upp mig på hans rygg så kunde vi flyga upp på södra bergets högsta grantopp och sitta och bara titta.. på varann.

jag är nära på att slänga ut tavlor och julpynt och allt annat som klär väggarna hemma..
vill ha posters av edward i hela hemmet.

här snackar vi en tolvårings idol-hjärta har väckts till liv.. igen.

åh Edward!

sen tänker jag om. kommer tillbaka till nuet och inser att Jonas .. min älskade vän kommer till sundsvall om 3 timmar. verkligheten är lika bra som drömmen.. bara det att jag faktiskt lever i verkligheten.

jag stänger av mobilen ikväll folk. all kärlek åt en verklig dröm..



Kommentarer
Postat av: Carro

Han är min STINA. Han har redan lovat bort sig till mig.

2009-12-02 @ 17:34:35
URL: http://carolinmann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0