flickor i underkläder förbluffar mig.. och dig!

ikväll någon tid är det victorias secret på tv.
opererade flickor med enorma anorexi-problem går med höga ben utför ett podie iförd underkläder.
håret är fejk, solbrännan är fejk, brösten är fejk och leendet är fejk.

detta vet jag. det är ett faktum.
likt förbannat sitter jag och dregglar och önskar att jag ser ut som dom på precis varenda centimeter av kroppen.

detta är så idiotiskt! att sitta och plåga sig själv genom att titta på dessa donnor.
dessa overkliga donnor.
MEN JAG ÄLSKAR DET! att se vackra ting (kan inte kalla dom mänskliga) spatsera på skyhöga klackar i endast bh och trosa. håret fladdrar lika mycket som rumpan INTE dallrar.
det är fantastiskt!

kom nu inte och säg att ni inte håller med. för jag vet att alla tjejer tänker likadant och även fast vi är nöjda med oss själva... så är det bara så grymt att se dom här felfria donnorna som säkert har minst lika många fel som en annan. egentligen.

med dom orden honeys.. vill jag tacka för det här året!
och låt oss skåla in det nya året.. måtte vi börja det nya året med ångest och baksmälla DELUXE..
precis som alla andra år.

(hade jag haft webcamera på jobbet hade ni nu fått en bild av mig och min pussmun.. TILL ER!)

GOTTE NYTTIGT ÅR HÖRRNI!

Kommentarer
Postat av: maijsan

Vet inte om jag hört de eller läst de men VS modeller får inte ha fekj-boobs tydligen!! Hur som haver så är dom ju sjukt snygga, de kan man inte annat än medge!!

2009-12-31 @ 12:29:01
Postat av: maijsan

oh just de... GOTT SLUT & GOTT NYTT på dig Hultan!!:)

2009-12-31 @ 12:29:27
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0