klä mig! någon!

hallelåja!

idag mår man bättre.
magen är dock ännu ur balans men jag mår bättre..
tror magkatarr kan vara boven.

ska suga tag i korsordet nu.
känna lugnet att allt som jag måste inhandla ÄR inhandlat.
julklappar, snowboardbrillor, mössa, knäckformar, MEN.. vad i hela helvete ska jag klä mig i på juldagen?

jaa.. jag lämnar det så.
går väl ut i jeans och tisha annars..
energin är slut.

här är mitt vardagsrum ur ett par brillors vinkel.



platsar jag hos allramest OF WHAT!??

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, love the picture!! =)

2009-12-11 @ 00:31:04
Postat av: emms

jag kan klä dig!du blir lika grann som min gran gullet!

2009-12-11 @ 14:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0