my redicilous obsession with julklappar!

åh kära jultomte!

julkänslan var långt borta imorse bland näsblod och iskall bil..

men nu har jag fått slagit in paket och känner mig heeeeelt julkär!



paket är som bäst när dom är störst! its a fact!

nu ska jag glida ner i min manväns armar och dreggla mig fram till en ny dag.
en ny dag som vi kallar da´n före doppareda´n..

ska kvaliteta med loke nu som ligger och petar mig i ryggen med sin fot.
BY THE WAY.. ni har väl alla läst om mina katters förmåga att då och då utge en lukt som inte är av denna värld.
idag fick jonas reda på hur och var den kommer ifrån!
den kommer ifrån anus med en jävla fart! en vattnig, brun sörja som sprutar iväg några decimeter.
det var så jonas beskrev det.. här förskönas inget!

ha en skön luktfri jul älskade vänner och alla jag inte känner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0