nopperosorna på monki och jag ska gå upp minst 3 kilo ikväll!

hej lördagssupare!!

jag är på jobbet och sliter häcken av mig.
folk är fanimej GALNAAAA!
handla ,handla.. handla!! ryck och slit.. bit och käftsmällar..

nästan..

idag svettas jag ner en ypperligt söt t-shirt med spets hela ryggen.. lite sexigt.. lite tacky! precis som jag!

till det har jag tighta höga svarta byxor..

har lagt manken till på klädfronten idag för om exakt... 3,5 timme ska jag och mina nyponrosor på monki käka julbord!

yes allesammans! ikväll ska här svålas nått så fruktansvärt! därav min tighta svarta byxor MED DRAGKEDJA I SIDAN så att jag lätt och diskret kan glida ner dragkedjan och äta... MER!
jag är på toppen av matsmältningen så GÖD MIG!

säg tuppen ja om ni vill se min sexiga, lite tacky rygg..

PS: säger ingen tuppen ja nu sååå... lägger jag nog upp den ändå.. ds:

4 dagar kvar tills jag och jonas mular småglin i sälen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0