NU..

.. är vi i noppikoska..

Karin flyger oss fram genom snökaoset.
Jonas kör.. jag sitter och silar luft genom tänderna när bilen tappar fäste.
hysterisk.. jonas får höra mycket skit samtidigt som jag själv inte vågar köra.
kära Jonas.. han har lugnet i behåll och lugnar mig med att hela tiden skryta om vilken förare han är.

jag hatar såna som sitter och klagar på andras körstil.
jag hatar mig alltså mig själv.just nu.



jaaa.. sååå.. vad mer?

längtar så förbannat efter kidzen.
JO.. är lite smått oroad över att jag ska få hemorojder.
har hört att sätesvärme kan orsaka hemorojder. jag kör inte en meter utan sätesvärme.. eller? ska jag ändra på min vana?

måste visa er all snö alltså.. vänta..




aint it sweet!? funderar fan på att köpa en skoter.. för dom där pengarna som bara ligger och dräller hemma.
ush.. visst håller ni med om att det är jobbigt att ha så himla mycket pengar?

AHHHHH.. mötte nyss en plogbil och fick halvt en hjärtattack när jonas körde förbi i 100 km och lät karins backspegel snudda plogen.

jaa.. folk.. här sitter man som en gammal nucka och klagar på hastighet och körstil.
kan väl bara tilläga ett GOD JUL!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0