sleten donna i för höga fickor pratar ut.

hej!

jag sitter på lunchen på jobbet och vill släpa fötterna efter mig i affärerna MEN.. mitt kort är ute i juniskär.
är pengalös. likamed handlingsförlamad!

chefen var just på mig och undrade vad fan som hänt min annars så konstanta uppdatering.
därför ger jag er meeeer ord.

hääääär.. och hääär..har ni mig!

jag sitter i ett par slitna jeans och en svart tröja som döljer dom alldeles för höga fickorna på baken.
mina ben är i kors och likaså mina ögon.
trött kan vara definationen.
vet varken ut eller in och mina 10 timmar sömn är TOTALT ur rubbning!
har halsat vin och öl i en vecka i streck och i övermorgon kan ingen vara nykter.
det ska alltså hävas.. ännu mer.
det ska alltså sovas.. ännu mindre.

ge mig lite uppåttjack och håll mig handen så jag inte ramlar.
så känns det.

fast ja... jag ska inte klaga för vin är gott och sömnen kan vänta.
på med lack och läder stassen.. så avrundar vi detta med en hög femma mot loke-tassen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0