förfesten is the shit!

igår var det som sagt fest hos anna.
blev sjukt mycket folk i hennes lilla tvåa... men ju fler desto bättre!

jävligt kul iaf..
tills vi kom till stan.
jag och jonas stog utanför krogen och kände bara.. njaaa...
så vi gick hem.. och lagade nudlar ist.

kan inte förstå vad som hänt mig?? jag är bara så jävla INTE sugen på att gå på krogen.
lilla sundsvall är inge roligt..
 sen kan det också vara för mina dödsattacker dagen efter.
det där med att spy galla och magskum ända fram till kvällen.. står helst över det!

känns iaf skönt att sitta nyduschad och må prima nu.. ska snart ta bussen ut till svärföräldrarna.
eller ja. sista milen blir det bil.. bussen går som sagt inte ända ut till skogen.

hög femma för att jag mår bra!!! och hurra för min lilla blomma, anna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0