lörtag!

hej  gott folk!!

jag har ont med tid!
ska ta bussen snart.. sitter och trycker avocadomacka med örtsalt.
och lyssnar på när min vän lilly allen pekar finger åt mig.

är glad. jonas har tagit initiativ själv. vi ska till åre om några helger..
om nu vi kom med. det återstår att se.

hinns inte med nån förklaring. sandlådan måste krattas, p-piller ska knapras och håret ska... lock. platt... plattas!
gaddarna borstas..

ville bara hinna säga detta:

igår grät jag OCH JONAS i ca två timmar. nej.. drama brukar inte ske i vår stadiga bubbla.
nej den skyldige var filmen dagboken. 
se den.. alltså.. jag säger det inte bara.. SE DEN!! jag menar det!

jag fick ligga i sängen och gråta ut riktigt efteråt... mitt hjärta brast igår..
jonas höll om mig.. men han fick hålla käft annars hade jag bara gråtit mer. 
ni vet medlidande.. not my cup of tea!
gråter lixom bara ännu mer då.

jag har lovat mig själv att aldrig mer se den.
mitt hjärta håller inte för den.. den är FÖR vacker!

precis som en annan.. HAHAHAHA!! nä, där gick jag över gränsen.. jag erkänner..

SEDENSEDEN SEDEN SEDNEOKAJKHDAKJH SE DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

the notebook / dagboken.

Kommentarer
Postat av: jenny

sett de.... hållr med; hjärtat brister!!!!

2009-02-28 @ 16:24:39
URL: http://jennynenny.blogg.se/
Postat av: Stina

Kan inte göra mer än att hålla med fullständigt. Det är den vackraste film som någonsin gjorts, jag var förstörd i flera veckor efteråt. Har dock sett den kanske tio gånger i tro om att jag ska gråta mindre för varje gång jag ser den, men icke. Dagboken och Lejonkungen är mina två svaga..

2009-03-01 @ 23:38:44
URL: http://paperdoil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0