lyx i vardagen..

i feel fine!

träffade min skapare på stan (mamma).. vi gick på knaust och käkade en dagens utöver det vanliga.
tog ett glas vin och snackade i timmar.
blev lite salongsberusad.. faktiskt.. och rätt vare va så hade mamma fått veta hur mitt sexliv låg till.

som mamma vet så är ju jag oskuld men.. ändå.. vi snackade om allt helt enkelt.

hehe... i vår familj är vi öppna om saker och ting. mamma vet aaaaallt om mig.

... vi gick sen och köpte blommor och slutade med en kaffe på innergården.

i feeeeeel fine!.. ännu en gång..

nu ska jag snart bli hämtad av min käre vän, emma och sen bär det av till jenny som fyller år.

chue bom bliii.. delaplue!! (hörs... hej på franska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0