plänet ört ..det finns inget vackrare/vidrigare.

det blev en cd från planet earth boxen ikväll.
jag uttalar den plänet ört.
jo.. jag vet.. men jag rokar inte för fina mitt uttal.

anyway, denna cd handlade om pingvinerna som står och häckar med ägget på sina fötter i över 60 minus grader.
i FYRA månader utan mat varav en månad är helt utan solljus..

jag grät.. naturen är hård. så fruktansvärd. pingviner dog och vissa tappade sina ägg i kylan så barnen dog på några sekunder bara.

sen bröt jag ihop helt när isbjörnen dog.. utav svält.

TACK VARE VAD VI MÄNNISKOR GJORT MED GLOBALUPPVÄRMININGEN! ! ! !

sista bilden av den är när han ligger helt utsvulten mitt ibland alla dessa 100 sjölejon som han så gärna vill äta.
men han är för svag för att ta dom så han bara blundar och väntar på att få dö.medans vinden piskar hans ansikte..

ja jag grät. och JA.. jag har mens.. och ja.. SJÄLVKLART fick jonas sig en avhyvling..

- FAN JONAS!! hur fan kan du ge mig dom här filmerna. du vet ju hur känslig jag är mot sånt här.. dom DÖR JU BARA!!
VA??? snörvel, host.. snyft..

alla har en bitch i sig.
 min kommer fram var tredje vecka och härjar på i nästan en hel vecka.

kan inte bestämma mig om det är mest synd om jonas ... eller mig.

ska hålla om honom nu iaf..om nu den här känslan håller i sig ända in till köket.



Kommentarer
Postat av: jenny

Fyy, känner igen mig sååå mkt. Barn eller djur på tv:n den veckan...det går ju inte!!! det borde du lärt dig nu!!! Bara komedier!

2009-02-18 @ 08:27:06
URL: http://jennynenny.blogg.se/
Postat av: maijsan

finns det inte typ piller på apoteket mot kraftig pms? ;) tänkte för jonas skull... ;) eller på hälsokost kanske, nå som lugnar dina nerver lite stina gardina!! :) Hålli dig, snart är lingon veckan över!!

2009-02-18 @ 09:47:42
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0