tomt huvud och hårda blickar.

åhhh.. kommer hem trött och hungrig.
har jobbat 9 timmar idag.

vad möts jag av ?

jo, en slapp jävel som ligger och dåsar framför tv:n..
på tv är ännu ett av dessa miljoners crosstävlingar.
den hysteriska, amerikanska speakern skriker som alltid!
volymen är på 62.
högt!!
jag skriker till min sambo:

SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄnk för fan!!

inget svar. ingen uppmärksamhet. ingen action.

JONAS!! sänk!!!!

inget svar.

min pmsnerv rycker även fast det inte är den veckan.
jag ser svart och sen vaknar jag i köket.
jag står och diskar febrilt... medans jag biter ihop käkarna hårt.
jag är annars av den kalibern som säger om det minsta känns fel... eller rätt.
nu håller jag käft och biter snart sönder käkarna för jag vet.. tyvärr.. att jag har ingen chans att få uppmärksamhet nu.

men jag har mina knep. hehe.. mohahaaaaahaaaa!!
ska snart dra fram dammsugaren..

Kommentarer
Postat av: Anna Martin

Hahah! ja skrattar fan alltid högt när ja läser din blogg!! :)

hurru, vi måste ses! och uppdateras!!

puss! saknar dig !

2009-02-09 @ 21:20:50
URL: http://annaveronicamartin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja de är du gumman och de räcker gott o väl!

2009-02-09 @ 22:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0