glädje på textil.

but hello!

how ya doin??

igår kom jag på orsaken till mitt "skaffa hus" beroende..

soffan!! min soffa var en gång en stor vacker soffa.. idag är den bara ett stort öppet sår efter katternas lekar..



det där är en klösbräda.. liston klöser jämt på den.. han fattar! loke.. fattar inte! han klöser överallt men inte där.



det är här tussen ALLTID åker in..syns det eller?

jaa.. att jag inte tänkt på det tidigare.. märkligt!
men på söndag har jag tänkt vara lagomt bakis och då.. då ska jag skrapa av hela sundsvall efter THE soffa..
och då jävlar, då slår jag på stort! då blir det dessa färger i soffan:



     

åh.. rosa, rött, orange och gult.. mumma.. glädje..

ska ta mig en dusch sen ska jag ut till hm och handla min precious bikini..

 det sjuka är ju att jag är precis sådär brun och tränad oxå så den kommer ju vara liiika snygg på mig.. suck.
jag kna ju önska.. och drömma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0