ett paket och två tänder finare.

idag var då den stora dagen för min sambo.

det blev crossfilm och kaffe.
och pakeeeet..

men ja.. the big news är väl ändå att jag har blivit en stor flicka idag.
idag har jag lagat två hål UTAN bedövning.
tyckte jag var stenhård när jag låg där och bara ... klarade smärtan..
ända tills tandläkaren lägger sin hand på min och säger :

stina..?... du måste andas. andas med magen stina.. du är såå duktig.

resten är en difus dimma och enda gången jag tittade fick jag vatten i ögat.
andedräkt-vatten.
det blev inte bättr när hon tillslut säger..
ja.. då var vi klara. 2400 kr kostar det och du betalar ute i reception.
med en sieg hail rörelse visade hon mig ut genom dörren och till höger. 

jag kunde knappt andas.
hörde tandläkarens röst viska i baktanken - andas stina.. du är såå duktig.

jag sätter mig ner och ska betala och tanten i reception säger - 1534 kronor blev det idag då.

jag betalade snabbt som fan och skratta bakom ryggen på dom jävlarna.. hehe.. heheheheeee...
hela vägen ner på stan..

kanske skulle börja fundera på om gud faktiskt finns..
eller...??

NÄÄÄ!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0