halsfluss kanske?

jag är sjuuuuk!

sådär sjuk så rösten går i falsett.
huvudet dunkar.. och hela kroppen känns mörbultad..
öronen känns fulla av vax och kliar..

jag hatar att vara sjuk och jag hatar att ta ledigt från jobbet när man är sjuk.
så, jag ger det ett försök.. kan ju dricka te hela dagen..
och knapra diverse piller..

ska krypa ner på stan och låta mina kollegor rå om mig. hehe..
och äta frukost.

men med allt ont kommer nått gott..
för mig va det nyss när jag borstade tänderna.
som alltid så står jag lutad över handfatet, tandkrämen dryper ur min sjuka mun och som alltid får jag mina kräkreaktioner att funka..

men idag kom det då upp en stor gul-grön klump då..
när jag va liten kallade jag dom kråkor..nu vet jag bättre och kallar dom snorkusar.
tack!!! jag kan andas genom munnen igen..

nån som är sugen på lite stinahångel kanske?? va? va? va?.. hehe.. i know you like it!!

Kommentarer
Postat av: svedberg

ja e också sjuk =(

2009-01-05 @ 21:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0